luni, 30 martie 2009

Lumea 6





Tribul ~ARM~ este un trib format dintr-o gasca care locuiesc toti in acelasi oras si in acelasi cartier ... Cu timpul tribul crestea si pretenitiile la fel in acelasi timp dupa care au inceput sa se produca tot felul de complicatii , dupa un timp tribul ~ARM~ a ajuns in top unde se vedea doar triburile mari . Ceva timp in urma ~ARM~ se lupta cu un alt trib puternic ~M~ in zona k 34 ... dupa ceva timp au reusit sa rupa firul si sa se avante ca niste vipere peste satele inamicilor ... dupa ceva timp au aparut niste negocieri in care zona ~M~ din k 34 a fost nevoita sa se desparta de restul trupei urmand ca sa intre ori in TRACIA ori in ~ARM~ dar dupa cum stim toti tribul ~M~ avea razboi cu tracia asa ca au ales 90 % din ei tribul ~ARM~ dupa nici 1 sapt ce au intrat acolo a intrat ~ARM~ in razboi cu TRACIA din cauza ca doar aia era singura obtiune pt a se putea extinde si ei mai departe deoarece ii aveau in jur aliati pe ~LEX~ si LR doar in k 55 mai se bateau cu H@-MdA . Totul mergea bine la inteceput era activitate dar pana la urma TRACIA a sarit peste noi reusind sa ramana nr 1 pe k 34 ... dupa lupte grele in acea zona am reusit sa ne mobilizam si sa fimi stapani pe noi cu toate ca era un razboi greu pana la urma am fost anuntati ca o sa ne batem si cu M-goth , Kings , Light , Sr360 si academiile acestora .... asta deja a dat multe planuri peste cap dar pana la urma am facut 2 fuziuni ~ARM~ + WAR + LR care impreuna am reusit sa ajungem pe locul 1 unde si acum se dau lupte grele pt el ... suntem atacati pe toate partile dar inca opunem rezistenta si incercam sa ne distrugem dusmani la prima ocazie pe care o avem .... pe k 34 acum zona este linistita si am reusit sa preluam comanda la k 34 unde am ajuns pe locul 1 acum este momentul ca sa aratam tuturor ca tribul ~ARM~ este un trib care isi merita locul in frunte si care nu ii aici doar prin fuziune .


Va multumesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu